VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

....................................................................................................................................................................................
 
 
 
 
 
 
Εσυ...
η γλυκυτερη αισθηση...
η μαγεια σου ...
ζωγραφια στον τοιχο της καρδιας μου...
τα χρωματα σου...
ουρανος μου...
η αυρα σου...
δροσια στα καυτα καλοκαιρια μου...
η σιωπη σου...
μητρικη μου γλωσσα...
οι λεξεις σου...
σταγονες βροχης...
δεν σε προσκαλεσα εγω....
εσυ με διαλεξες...
με αιχμαλωτισες μεσα σε ανοιξιατικες στιγμες...
της ζωη μας συλλαβες....
εσυ...
η δικια μου ανοιξη...
το δικο μου χαμογελο...
το μαγικο ταξιδι της ζωης μου...........
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου