VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012


...............................................................................................................................................................................................................
Ο έρωτας...
το αίσθημα και το συναίσθημα...
Σε ερωτεύομαι...
σε ζω... 
σε γεύομαι...
πλήρης που σε αγγίζω...
σε επάρκεια...
σε εγρήγορση...
σε θέλω...   
ο έρωτας...

Πράξη συνιφασμένη...
ταυτισμένη...
να εμπεριέχει χαρά και ζωή...
κι εσένα για μένα...
για το πολύ και το λίγο μας...
για το όσο μας...
για το κάτι...
για τη στιγμή και τη διάρκεια...
είσαι και σε ζω ...
και σε ευχαριστώ...
Η νύχτα....
ο χώρος μας...
η πράξη...
το σκηνικό...
της επαφής...
της δύναμης...
της δυναμικότητας...
της κατάκτησης...
της πάλης...
Η νύχτα μας...

Σε θέλω...

Σε έχω ανάγκη...
το κορμί μου σε ζητά...
τα χέρια μου ψάχνονται για εσένα...
τα μάτια μου δαμάζουν τον πόθο σου...
τα χείλη μου δοκιμάζουν τη γεύση σου... ταιριαστή...
απόλυτα...
ιδανικά...
Δύναμη και αδυναμία...
πράξη...
επιβολή...
λαχτάρα...
Σε ζω...
σε υποκεινώ...
υποκεινούμαι...
σου επιβάλλομαι...
γεμίζω από εσένα...
με εσένα...
Ο έρωτας...
με δύναμη...
με επιρροή...
με θέληση...
με ανοησία...
με ακόρεστη επιθυμία...
Ο έρωτας
μας......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου