VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Σάββατο 27 Απριλίου 2013

..................................................................................................................................................................................................









Είναι ...
αυτές οι στιγμές που λες  για πάντα θέλω να κρατήσουν...
Αδειάζει το μυαλό από καθετί άχρηστο 
και μένεις εσύ...
η ζεστασιά και η χαρά στην καρδιά μου...
Μένει το τώρα στα μάτια  σου που με κοιτούν ...
και το μετά χάνεται στα αμέτρητα φιλιά μας...
Και ξαγρυπνώ ...

χωμένος στην αγκαλιά σου....
να σε κοιτώ και να μεθώ ...
από το άρωμα του κορμιού σου που με τυλίγει...
Και ζαλισμένος ...

ύστερα αφήνομαι...
γλυκά...

υγρά φιλιά στο λαιμό σου...
σταγόνες ...

που σε τρελαίνουν  και βάζουν σε χορό τα χέρια σου...
να χαϊδεύουν το σώμα μου...
Οι ανάσες σου ...

κόβονται και τεντώνεσαι  αναριγώντας στο παραμικρό μου άγγιγμα  στη σπονδυλική σου στήλη...
Νυχάκια και ακροδάχτυλα...
να διαγραφούν νοητές αυλακιές στην πλάτη σου...
ακούραστες...
Με σταματάς ...

κλείνοντας τα χέρια μου στα δικά σου ... 
σφίγγοντας με πάνω σου...
Και έτσι περνάνε οι ώρες...


Χαμηλώνω πια τα βλέφαρά μου και ακούω...
Την καρδιά σου ...

συγχρονισμένα να χτυπά με τη δική μου...
δυνατά...

γρήγορα...
Μιλούν εκείνες για μας...






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου