VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

.......................................................................................................................................................................................................................................













Νιώθω αυτόν τον καιρό παράξενα...
σαν να βρίσκομαι μπροστά σε μια μεγάλη βιβλιοθήκη...
κρατώντας στα χέρια μου ένα παλιό βιβλίο...
Ανοίγοντας και διαβάζοντας το...

το περιεχόμενο του είναι γνώριμο...
είναι το παρελθόν μου...
τα γεγονότα της ζωής μου...
Το κρατώ στα χέρια μου...
για λίγο στην αγκαλιά μου...
δεν υπάρχει πόνος...
οι πληγές έχουν κλείσει...
Και βάζω το βιβλίο στη βιβλιοθήκη...

εκεί που είναι η θέση του ...
μαζί με το παρελθόν...
Ένα καινούριο βιβλίο περιμένει να γραφτεί...

έχει λευκές σελίδες...
περιμένει να γεμίσει με εμπειρίες ...
όμορφες...
στιγμές χαρούμενες...
στιγμές αγάπης...
ξεγνοιασιάς...
ευτυχίας...
γαλήνης...
Αν δεν υπήρχε το πρώτο δεν θα υπήρχε τώρα αυτό...
κι αν το πρώτο είχε πόνο...
δυσκολίες...
λάθη...
απόγνωση...
είναι όλα αυτά που δημιούργησαν το δεύτερο...
Κι έτσι θα δημιουργήσουν ...

το δεύτερο ...
το τρίτο ...
και πάει λέγοντας...
μπροστά στη βιβλιοθήκη της ζωής μου...
Το βιβλίο της ζωής μας ...

το έχουμε εμείς οι άνθρωποι στα χέρια μας...
κι η εξουσία στη ζωή μας είναι τόσο μεγάλη όσο μεγαλειώδης...
είναι η αγάπη του Θεού για εμάς ...
τα παιδιά του...
ώστε να μας αφήνει ελεύθερους να τη δημιουργούμε ...
με εμπιστοσύνη στα Χέρια Του... 
με πίστη στον εαυτό μας... 
με υπομονή ...
με αγάπη περνώντας μέσα από τα πιο σκοτεινά μας κομμάτια...
για να βρούμε το φως...
για να κάνουμε την υπέρβαση ...
και η ζωή από κόλαση να γίνει παράδεισος...........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου