VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

.......................................................................................................................






Aισθάνομαι νοιώθω οτι ειμαι ετοιμος...

να σμίξω μαζί με ολους αυτούς...

που οι λέξεις τους σε ταξιδεύουν...

ταξίδι μακρυνό ...


με αυτούς που οι στοίχοι τους μιλάνε για σένα καρδιά μου...

Μαγεύομαι μαζί τους...


μου αρέσει να μιλώ για σένα...

Γιατι εσύ μου δίνεις νόημα και χρώμα στην ζωή μου...

Θέλω να σου πω πως ξυπνώ μονάχα για να σ αγαπώ...

Γιατι και εγω οπως οι ποιητές ανοιξα τα μάτια μου ...


μια μέρα...

και τότε κατάλαβα ...


πριν σε γνωρίσω δεν ζούσα...

απλα καρτερούσα...


εσένα !!!

Να με πιάσεις απο το χέρι...

και να με βγάλλεις στο ΦΩΣ...

Ελπίζω τώρα που γνωρίζω τι περίμενα τόσα χρόνια στην ζωή μου...


να με δεχτούν στην παρέα τους...

εχω τόσα πολλά να καταθέσω...


εχω πολλά να πώ..........



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου