VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011


...................................................................................................................................................................................





Δεν μπορω να δωσω λυσεις...
για ολα τα προβληματα σου...
ουτε εχω απαντησεις...
για της αμφιβολιες και τους φοβους σου...
ομως μπορω να σ'ακουσω ...
και να τα μοιραστω μαζι σου...
Δεν μπορώ να αλλάξω το παρελθόν ...
η το μελλον σου...

Όμως όταν με χρειάζεσαι...

Θα είμαι εκεί μαζί σου...

Δεν μπορώ να αποτρέψω τα παραπατήματα σου...

Μόνο μπορώ να σου προσφέρω το χέρι μου...
 Να κρατηθείς και να μην πέσεις...
  
Οι χαρές σου...

Οι θρίαμβοι και οι επιτυχίες σου...


Δεν είναι δικές μου...


Όμως ειλικρινά απολαμβάνω να σε βλεπω ευτυχησμενη...


Δεν κρίνω τις αποφάσεις που παίρνεις στην ζωή σου...

Αρκούμε να σε στηρίζω...
να σου δώσω κουράγιο...

  να σε βοηθήσω αν μου το ζητήσεις...

Δεν μπορώ να περιορίσω μέσα σε όρια...
αυτά που πρέπει να πραγματοποιήσεις...

Όμως θα σου προσφέρω τον ελεύθερο
χώρο που χρειάζεσαι για να μεγαλουργήσεις... 


Δεν μπορώ να αποτρέψω τις οδύνες σου...

όταν κάποιες θλίψεις σου σκίζουν την καρδιά...

Όμως μπορώ να κλάψω μαζί σου και να 
μαζέψω τα κομμάτια της...

Για να την φτιάξουμε ξανά ...
πιο δυνατή...

Δεν μπορώ να σου πω ποια είσαι...
ούτε ποια πρέπει να γίνεις...

Μόνο μπορώ να σ'αγαπώ όπως είσαι...

Και να είμαι φίλος σου...

Αυτές τις ώρες σκεφτόμουν τους φίλους και τις φίλες μου...

Δεν ήσουν πάνω ή κάτω ή στην μέση...

Δεν ήσουν πρώτη ούτε τελευταία στη λίστα...

Δεν ήσουν το νούμερο ένα ούτε το τελευταίο...

Να κοιμάσαι ευτυχισμένη...

Να εκπέμπεις αγάπη...


Να ξέρεις ότι είμαστε εδώ περαστικοί...

Ας βελτιώσουμε τις σχέσεις μας...

Να αρπάζουμε τις ευκαιρίες...

Να ακούμε την καρδιά μας...

Να εκτιμούμε την ζωή...

Πάντως δεν έχω την αξίωση ...
να είμαι ο πρώτος...
ο δεύτερος ή ο τρίτος στην λίστα σου... 

Μου αρκεί που με θέλεις σαν φίλο.......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου