VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010

.........................


για πάντα


΄ Αδαής και άσχετος .. εκτός χώρου,

δεν μούλαχε ούτε σαν κομπάρσος να λάβω μέρος

σ' αυτό το δραματικό έργο

που παίζεται στον πλανήτη μας.

Παραμένω θεατής

και προσεγγίζω την ΕΞΑΡΤΗΣΗ

με δέος. !!!

Ύστερα από τόσα χρόνια

στης ζωής

τ΄ αλισβερίσι,

συνειδητοποίησα,  το ατομο,

ότι είμαι « εξαρτημένος»

Η δόση μου δεν αγοράζεται, δεν νοθεύεται.

Τιμή δεν έχει.

Είναι πανίσχυρη, αδυσώπητη αμείλικτη δύναμη

που με παίρνει και με δίνει

απο τον παράδεισο στη κόλαση

και τάνα πάλι



Μου την προμηθεύει το .. «Κάρμα μου»


Γελάει ; λογίζεται σωστά,

εκπέμπει ηρεμία ,γλύκα ,ευχαρίστηση,

σταθερότητα κ' ισορροπία;

μου τα λέει όλα με μια λοξή ματιά

και διαβάζει στο φτερό την δική μου;

Ε, μου ανοίγει flash στον παράδεισο να πάω!!!!!!

Ανακαλύπτω τότε την αξία της λεπτομέρειας

διαβάζω, γράφω, ονειρεύομαι, ερωτεύομαι,

θέλω να ζήσω και μπορώ !!!

Κλαίει πονάει; Θυμώνει;

δεν ξέρει τι θέλει και τι κάνει ;

ή τα πάντα γυρεύει;

απεγνωσμένα το δίκιο της ζητάει ;

Τότε βουλιάζω.!

Πέτρα ακατέργαστη

στο λαιμό μου δεμένη

το συναίσθημα με πνίγει.

Ξυπόλητος στην κόψη του ξυραφιού

περπατάω και ματώνω.

Παραπαίω ανάμεσα στο σωστό η λάθος

σε απόσταση αναπνοής.

Απεγνωσμένα διέξοδο απ' την κρίση ζητάω,

την απώλεια του ελέγχου φοβάμαι

φλερτάρω με τον θάνατο.

Μια δρασκελιά με σώνει

να πιάσω την άκρη του σωστού χειρισμού

κάθε φορά απ΄ τ΄ αδιέξοδο με βγάζει



.«Ηθικόν δίδαγμα»


Εξάρτηση δεν είναι μόνο η άσπρη
Είναι η αλυσίδα που με δένει

με ό,τι πολύ αγαπάω

ότι βαθιά πονάω.

Το ζύγι που ζυγίζει

και ισορροπεί

της Ζωής την ζυγαριά μου..

Και την δύναμη που βάζω ?


---Ενα σκαλί κάτω απ' το Πάθος.

Γιατί η Αγάπη σε οποιαδήποτε μορφή της
είναι .....

ΜΕΓΑ ΠΑΘΟΣ.....!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου