VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

.........................................................................................................................................................................








Γεμάτη μαγεία απόψε η νύχτα...
είναι γιατί είσαι μαζί μου...
Όλα τ'αστέρια της γίνανε ένα...
και σχηματίζουν στον ουρανό σου...
το "σ'αγαπώ"...
Την ώρα αυτή ...
που με κρατάς στην αγκαλιά σου...
τι περισσότερο μπορώ να αισθανθώ;
Κοιτάζω το φεγγάρι και μου χαμογελά...
Υπέκυψα ...
και εγώ ...
στο αμαρτωλό του σχέδιο...
και όσα και αν θέλω ...
να σου πω...
πνίγηκε η φωνή μου...
στην τρυκυμία των φιλιών σου...
Μα πίσω απ'την αγάπη μας...
ο αιμοβόρος χρόνος μας αγριοκοιτάζει...
Πόσο γρήγορα πέρασε η ώρα...
"πρέπει να φύγω" ...
λέω...
Εσύ...
δεν το αντέχεις...
δεν με αφήνεις από την αγκαλιά σου...
και με φιλάς ...
με τόσο παθος...
που έγινα φλόγα από κερί ...
και έλιωσα...
"Άσε με" ...
σου φωνάζω ...
μα δεν ακούς...
και πάλι με φιλάς...
Το νιώθω πόσο μ'αγαπάς...
Μου το δείχνεις καρδιά μου ...
με όση δύναμη σου έχει μείνει...
Αύριο πάλι...
Εγώ...
εσύ ...
και ...
το φεγγάρι...
Καληνύχτα σου ψυθιρίζω...
Το "σ'αγαπώ" σκορπάω στον αέρα σου...
για να αναπνέεις τον έρωτα μου...
όταν εγώ δεν είμαι εκεί...
να σου δώσω την πνοή μου...
να ανασάνεις.........


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου