VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

................................................................................................................................................................................................
 
 
 
 
 
 
Για όποιον σε κράτησε ποτέ...
Θα ήθελα να σου πω για τον τρόπο που αισθάνομαι...
Για όποιον σε θέλησε ποτέ...
Θα ήθελα να προσπαθήσω να σου πω πως αισθάνομαι ...

μέσα μου...
Το μόνο πράγμα που θέλησα ποτέ
...
Ήταν το αίσθημα ότι δεν ήσουν ψεύτικη ...

Η μοναδική που σκεφτόμουν ποτέ...
Ένα λεπτό ...

δεν βλέπεις ότι Θέλω να πέσω απ’τα αστέρια κατ’ευθείαν στην αγγαλιά σου?
Εγώ...

Σε αισθάνομαι...
Ελπίζω να καταλαβαίνεις
...
Για τον άνθρωπο που προσπάθησε να σε πληγώσει
...
Σου εξηγεί τον τρόπο που αισθάνομαι
...
Για όλη την ζήλια που σου προκάλεσα
...
Παραμένει ο λόγος που προσπαθώ να κρυφτώ
...
Όπως και για όλα τα πράγματα που με δίδαξες
...
Στέλνει το μέλλον μου σε καθαρές διαστάσεις
...
Ποτέ δεν θα μάθεις πόσο με πλήγωσες
...
Στάσου ...

ένα λεπτό...
δεν βλέπεις ότι εγώ Θέλω να πέσω απ’τα αστέρια κατ’ευθείαν στην αγγαλιά σου?
Εγώ...

Σε αισθάνομαι...
Ελπίζω να καταλαβαίνεις
...
Τόσες καρδιές πληγώθηκαν...
Πότε μια υπόσχεση του εραστή δεν βγήκε με ένα «ίσως»
...
Τόσες πολλές λέξεις που δεν ειπώθηκαν
...
Οι ήσυχες φωνές ...

με οδηγούν στην τρέλα...
Όπως όλος ο πόνος που μου προκάλεσες
...
Δείχνει ...

πως ποτέ δεν ήταν στην πρόθεση σου...
Ποτέ δεν θα μάθεις πόσο πολύ με πλήγωσες
...
Στάσου...

δεν βλέπεις πως εγώ Θέλω να πέσω απ’τα αστέρια κατ’ευθείαν στην αγγαλιά σου?
Εγώ...

Σε αισθάνομαι...
Ελπίζω να καταλαβαίνεις.........


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου