VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

................................


Αν ήταν να χαθώ

Κάποιο φθινοπωρινό δειλινό
Ψάξε να με βρεις
Πέρα από τον ουρανό.
Θα είμαι εκεί
πάνω σ'έναν άφτερο αϊτό.
Αν έπρεπε να χαθώ
Μια νύχτα του καλοκαιριού
Ψάξε για μένα
στης θάλασσας τον αφρό.
Θα κρύβομαι
σ'ενα κοχύλι
ενός κόσμου χωρίς όνειρα.
Αν ο ανοιξιάτικος αγέρας
Μ'έριχνε στην αγκαλιά σου
Θα μπορούσες να διώξεις
την άμμο
από τα μάτια μου
που καίνε;
Κι αν μια χιονοθύελλα
Πάγωνε μέσα μου τη ζωή,
θα μπορούσες ν'αναστήσεις
τις επιθυμίες μου
μ'ένα φιλί;
Κι αν τέλος
Έπρεπε να χαθώ
Πετώντας πάνω σε γκρίζο σύννεφο
για όσα όνειρα
δεν έπρεπε να κάνω,
σε ποιον Θεό να προσευχηθώ
να κάνει τ'όνειρό μου αληθινό
και να μ'αφήσει
μόνο για μια νύχτα

Να ΄σ'ερωτευτώ!!!!!

Μάγδα Ρήγα

1 σχόλιο:

  1. Είναι στιγμές που τρέχω να κρυφτώ
    στην αγκαλιά μιας μαραμένης μαργαρίτας.
    Μια ματαιότητα στην τόση πεθυμιά μου
    να αφήσω -αν είναι- μυροβόλο ένα δάκρυ
    σε αυτό το απεκδυόμενο ραντεβού των πετάλων .
    Να σου μιλήσω γι ‘ αγάπη που ανασταίνει
    και να σου πω για το άρωμα του πεθαμένου λουλουδιού
    που απόμεινε κλεισμένο στο μπουκάλι μιας ανάσας.
    Πόσο κρατάει ένας περίπατος στα δάση μας;
    Προσπάθησα την άμμο απ’ την κλεψύδρα
    να την κάνω κήπο,
    να φυτέψω την καρδιά του χρόνου εκεί που πάτησες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή