VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

................................................................................................................................................................................................................................











Τα βράδια μακριά σου είναι παράξενα...
Ακούγονται ήχοι μυστήριοι...

ανεξήγητοι...
Νιώθω μάτια πάνω μου...

πολλά μάτια...
Έχω την αίσθηση ότι δεν είμαι μόνος μου...
Κάποιες φορές ...

πιάνω τον εαυτό μου να έχει ξεχαστεί...
Να έχει χαθεί στην παραζάλη...

σ’ένα όνειρο που ποτέ δεν τέλειωσε ...
ή σε μια ακαταλαβίστικη σιωπή...
Κάποιες φορές... 

μου παίρνει ώρα να επανέλθω...
Προσπαθώ να μη σε σκέφτομαι...

αλλά είσαι πάντα εκεί...
Αυτό που γουστάρω τρελά στη νύχτα είναι η ησυχία που-φαινομενικά-επικρατεί...
Είναι ίσως οι μοναδικές ώρες της μέρας που είμαι μόνος... 

Που μπορώ να βυθιστώ στις σκέψεις μου...
να φτιάξω ένα δικό μου σύμπαν ...
για μας...
Μόνο για εμας...

μια σκεψη αρκεί ...
εστω για λίγο να σε σκεφτώ ... 
όλα αλλάζουν...
Χαμογελάω...
Γύρω μου όλα γίνονται πολύχρωμα...

Τα βράδια μακριά σου είναι ξεχωριστά...
Αλλά σίγουρα είσαι κι εσύ σ’αυτά.....


 Αφιερωμένο......σε σενα.......!!!!!!!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου