VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

......Διαδρομές......



Πορεύτηκα πάνω στ' αλάτι

μέσα στο φως

κι ίσως στην διαχωριστική γραμμή της Υποψίας των Φαινομένων

από τα ΑυτΑπόδεικτα...

Εισχώρησα ξυπόλητη στο ρίγος του Τρόμου

ίσα που ανέπνεε το βήμα μου

κι εγώ πάσχιζα να ελαφρύνω το κορμί

μην ματώσει πιο πολύ το πέλμα

από την αιχμηρή επαφή με τα Λάθη...

Περπάτησα πάνω σου..

σε όνειρα κι απόΝερα ευτυχίας..

Λύθηκε το βήμα μου από τους κομπους τόσων χρόνων

κι έτρεξα στον Κήπο με τις Μοναδικότητές σου...


Διέσχισα τα πέταλα των αγγιγμάτων σου

να βρω από πού αναβλίζει η Πηγή της Ευαισθησίας σου...


Ταξίδεψα σε άστεγους προορισμούς

που έγιναν Ποιήματα

και ο χάρτης του θησαυρού μου

χαρισμένος σε Σένα...


Μικρή στροφή μου,

Ζωή μου Ολόκληρη,

ένα Φεγγάρι Δρόμος

κι εγώ με μαθηματικούς ελιγμούς

ύψωσα τ' Αστέρια στη Δύναμη της Θέλησης

και γέμισαν οι Ουρανοί μας Αγγελους,

που περπατούν τις Νύχτες στα Όνειρά μας....

Γίναμε Εμείς Ταξιδιώτες και Διαδρομές

στο απύθμενο, α-Σύνορο, ατέλευτο

Παιχνίδι των Αναζητήσεων...

εις τους Αιώνες των Αιώνων...

σε περπάτησα......

και δεν σε έχω ανακαλύψει ακόμη....

μάτια μου....



Η Ιδέα μετουσιώθηκε σε σταγόνα από ~reflection~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου