VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Κυριακή 14 Αυγούστου 2011

         ..................................................................





καθώς το καλοκαίρι εξατμίζεται στον αέρα
κι οι μέρες λιγοστεύουν
κοιτώ
τις αποσκευές που θα ταξιδέψουν
την εικόνα του άδειου δωματίου μου
μέσα στην νύχτα ακούω τη φωνή σου
να μου το λέει
ναι
σου κάνω σήμα
πιο σιγά
να μη ξυπνήσει ο ταξιδιώτης
τακτοποιώ τις δύσκολες μέρες
στα συρτάρια
ταξίδια, λόγια, τηλέφωνα,
ταξίδια ανομολόγητα
λόγια της δουλειάς
τηλέφωνα του φθινοπώρου
ακούω το τραγούδι που μου στέλνεις
με αμηχανία
στο μέσα σκοτάδι μου
ανάβει λάμπα θυέλλης
που σβήνει ξαφνικά
λόγω της απουσίας σου
μόνο μαζί νιώθω να είμαστε ένα
πως μεταφράζεται κάτι τέτοιο σε συναίσθημα
που να αντέχεται τις ώρες του ...χωρίς
διαβάζω λεξικά, ψάχνω παλιές γραφές
να μάθω
από αύριο
το έρημο δωμάτιο να μάθω
να γεμίζω
άμαθος από τέτοιες διαδικασίες
κι αθώος όσο ένας "τρελός Πιερό"
έξω από το κάδρο της κάμερας
και μετά η σιωπή ενός ύπνου
που αρνείται να έρθει
πως μαθαίνει κανείς να κοιμάται
ξανά, όταν τα μέσα κύτταρα έχουν εντελώς ξυπνήσει ;
ζητώντας ανεξέλεγκτα να επαναφέρουν σκουριασμένες απο χρόνια λειτουργείες...
Παραμένω άγρυπνος στα Εξάρχεια του Σηάτλ
περιμένοντας το παυσίπονο ξημέρωμα
και το μαζί
που μου μαθες
πριν εξαφανιστείς
στο τρίτο κουδούνι του φθινοπώρου.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου