VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Πέμπτη 18 Αυγούστου 2011

........................................................






Αποξηραίνομαι
Περπατώ στους δρόμους και μου φεύγουν κομμάτια
Ξερά
Νεκρά
Τόσο παλιά που κι εγώ τα είχα ξεχασμένα

Μόνο που την ώρα της πτώσης
Ασυναίσθητα μου δημιουργείται
Μια αίσθηση απώλειας
Του περιττού εαυτού μου
Στο χώρο

Δεν κάνω καμιά προσπάθεια
Να συγκρατήσω κάτι
Μια μνήμη
Μια κίνηση
Μια λέξη

Ότι παλιώνει τ’ αφήνω να φεύγει
Να με εγκαταλείπει
Μέχρι
Να μη μείνει τίποτε άλλο πια

Παρά μόνο
Η ανάμνηση της ύπαρξης μου

στις κενές σελίδες
της βιογραφίας των φίλων μου

ώσπου κι αυτή να ξεραθεί
να πέσει
να χαθεί...........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου