VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Τετάρτη 17 Αυγούστου 2011

        ...................................................................




κοίταζα τον ήλιο κατάματα
επιστρέφοντας
να τυφλωθω...
είχα ανάγκη από μια σπάνια αρρώστια
κάτι ξεχωριστό...
που κανένα εμβόλιο δε σε σώζει
καμιά αγωγή δεν είναι ικανή
να σε θεραπεύσει...
αναζητούσα τον θάνατο του παλιού μου κόσμου
για να συνεχίσω τη ζωή...
                                  .......και τότε
από το πουθενά
χωρίς καν να υποδυθώ τα γνωστά τερτίπια
του παγονιού που αντιγράφω
όταν να εντυπωσιάσω επιθυμώ....
                                       .....ήρθες
κι απλά βολευτηκες με άνεση
στην αγκαλιά μου...
κι ακόμη
με φιλησες όπως εγώ κατανοώ να φιλιούνται
όταν γίνονται οι δυο...
                                    .....ένα
κι ακόμη.....
απάντησες με απίστευτη επιτυχία
στις ερωτήσεις που δε σου έκανα....
κι αυτό τώρα
είναι μια βραδυφλεγής συναισθηματική επαναφόρτιση
των σκουριασμένων μπαταριών της ψυχής μου
με άγνωστες παρενέργειες.....
Παρακαλώ σταμάτα να μου στέλνεις sms την ωρα που τα θέλω....
                       ....δεν είναι χάπια
Που έμαθες αυτή τη νέα θεραπευτική οδό...?
σε ποιο σχολείο μαθαίνουν να απαντάμε σε αυτό που ποτέ δε μας ρωτάνε....?
τι εξωγήινη,
ζωδιακή
καρμική
συνάντηση μου επιφύλαξε η κρυφή μου εκδρομή στα ερημικά τοπία της επιθυμίας μου....?
ποια μνήμη μου μεταφυσικά σε δημιούργησε....?
Και τι γούστο μπορεί να χει όλο αυτό στα χρόνια μιας αισθηματικής ηλικίας
που ανακαλύπτει αμήχανη
ότι έκρυβε από κάτω της
ένα εκρηκτικό εφηβικό πάθος
κι αρκούσε νά 'ρθει
κάποιος να ξύσει την κρούστα
για να εμφανιστεί
σαν τα ψηφιδωτά στην Αγιά Σοφιά
τόσα χρόνια μετά...
η αρχική αμόλυντη....
αχειροποίητη ουσία της ύπαρξης.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου