VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Τρίτη 16 Αυγούστου 2011

                                                ..................................................................................






Μπορώ να σε ξεχάσω
ακολουθώντας την πορεία
των σιωπηλών σπουργιτιών
μπορώ να συμμαχήσω
με έναν κόσμο διαφορετικό
που εσύ δε γνωρίζεις
Μπορώ να αφεθώ σε προκατασκευασμένες αγάπες
που δε θέλω
να με ακούω να πεθαίνω ολομόναχος τα βράδια
χωρίς να σου ζητήσω καμιά βοήθεια
πια
Εγώ μπορώ να σε ξεχάσω…
Μαγειρεύοντας κάθε μέρα κι άλλο φαγητό
εγώ μπορώ να σε ξεχάσω
να περνάω τις ώρες μου μετρώντας τα δάκτυλα μου
μπορώ να με εξαντλήσω
ώστε όταν έρχεται η νύχτα να μαι πεθαμένος κι όχι ζωντανός
στο κρεβάτι μου να μπερδεύω τα όνειρα με κόκκινο κρασί
Θα τα καταφέρω όμως να μην υποφέρω πια
να πάψω να παραμιλώ
θα τα καταφέρω να μη σε σκέπτομαι
να μη σε θέλω άλλο πια
εξαφανισμένη από την μνήμη μου
να μείνεις…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου