VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

...............................



Μια συμμαχία που δεν έσπασε ποτέ


είναι αυτή που με του νου μου έχω συνάψει



Αυστηρός , καθαρός

νερά δε μούχει κάνει

αξιόπιστος, διορατικός

ευθύς στις εντολές του

μετρημένος, προστατευτικός ,

έμπειροι οικοδόμοι και οι δύο

εμπιστοσύνης σχέση χτίσαμε.



Μ' εκείνη που καλά δεν τα πηγαίνω

είναι η καρδιά μου.

Μια ζωή σε ανταγωνισμό μαζί μου

του κεφαλιού της κάνει .

Εκμεταλλεύεται την αδυναμία που της έχω

την προτεραιότητα που της δίνω.



Βρε καρδούλα μου της λέω με το καλό

γιατί αγριάδα δεν σηκώνει

φρόνιμα κάθισε

μη πετάς θα πέσεις , θα τσακιστείς

μη μεθάς ,παραπατάς θα λαβωθείς.



Σε βαθιά νερά βουτιές μη κάνεις

θα μου πνιγείς

χωρίς εσένα τι θα γίνω?

Μην ανεβαίνεις αψηλά

θα μου χαθείς στα ύψη

θα σε κρατήσουν οι αετοί

και δεν θα βρεις το δρόμο να γυρίσεις.



Μη πιάνεις νότες αψηλές ,

φάλτσα θε να τις βγάλεις

νανούριζε με με τραγούδι τροβαδούρου

πούχεις μάθει,

Ξύπνια μην ονειρεύεσαι

αν θες ξεκούραση να βρεις

κοιμήσου.



Λίγες στιγμές ανακωχής

σωπαίνω εγώ ,σωπαίνει αυτή

και μόλις της γνέψει η ανατολή

εμένα με ξεχνάει!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου