VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Σάββατο 21 Αυγούστου 2010

«Μίλα μου ψιθυριστά, αν μου μιλάς για αγάπη» Γουίλιαμ Σαίξπηρ


Θα ήθελα να μπορούσε κάποιος... να μου πει για ποιά αγάπη μιλάει χωρίς να ακούει την καρδιά του άλλου, χωρίς να την σέβεται δίχως να συντονίζεται με τους χτύπους της...

Για ποιά αγάπη μιλάει και τη φορτώνει με τα δικά του μόνο όνειρα... τις δικές του προσδοκίες..?

Ποιά αγάπη είναι αυτή που σε φυλακίζει αντί να σου δίνει φτερά.....

Κατά βάθος οι περισσότεροι ξέρουμε την απάντηση... είναι αυτό που αρνιέται η λογική να δει...


Ποιά αγάπη είναι αυτή που υποτίθεται προστατεύει και συμμορφώνει πριν πει "Γίνε αυτό που πραγματικά λαχταράς.... άνοιξε τα φτερά και πέτα... κι αν κάποτε ξαναγυρίσεις κοντά μου, τότε θα ξέρω ότι ήσουν πάντοτε πραγματικά δικιά μου....


Ποια αγάπη είναι αυτή που είναι τόσο μικρή;


Γιατί εμένα το δικό μου το μυαλό δε μπορεί να τη χωρέσει...!

Μια σχέση ζητάει να είσαι παρών στην αγάπη με όλη σου την ψυχή για να σε οδηγήσει στην ευτυχία....


Ζήστε την αγάπη,

νιώστε την με όλο σας το είναι,

ομως ΜΗΝ ΤΗΝ ΕΥΤΕΛΙΖΕΤΕ...


για να μη πω μην την εξευτελίζετε


Δώστε της εναν άλλο ορισμό.... γιατί αυτή η λέξη είναι Ιερή... για να την πιπιλίζετε σαν καραμέλα σε κάθε ανασφάλειά σας.... κάθε που είναι να βγείτε απο μια δύσκολη θέση... και να πείσετε δήθεν τον άνθρωπό σας... για την ανιδιοτέλειά της.


Αυτή η λέξη σκίζει "εγώ" ,


σκίζει ανασφάλειες,


κάθε λογική και δεδομένα....

μηδενίζει τις αποστάσες.....

προτού καν βγει απο τα χείλη!


Αλλά ότι περνάει από την καρδιά μας... δε γίνετε - δε μπορεί να είναι πάντοτε.... Αγάπη... σωστά....?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου