VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Κυριακή 22 Αυγούστου 2010

Αναρωτιέμαι αν πρέπει να αποκόψουμε από τη ζωή μας ανθρώπους που προσπαθούν να μας χειραγωγήσουν με διάφορους υπόγειους "έξυπνους" κατ'αυτούς τρόπους... αλλά ηλίθιους στην κυριολεξία...


δε θέλω να μπω σε περαιτέρω λεπτομέρειες

μια σκέψη κάνω έτσι κ αλλιώς και την αποτυπώνω για ακόμα μία φορά...

Αλλά νευριάζω πολλές φορές όταν κάποιοι "νομίζουν" ότι υποτιμούν τη νοημοσύνη μου

Δεν έχω καμμία απαίτηση να συμβαδίζουν με τα δικά μου πιστεύω και θέλω όσοι με περιβάλλουν αλλά όπως εγώ σέβομαι τις δικές τους επιλογές, περίμενα τουλάχιστον την αντίστοιχη συμπεριφορά...

Δε κάνει τελικά να είσαι μαλθακός συναισθηματικά... αυτόματα γίνεσαι υποψήφιο θύμα για εκμετάλλευση, αρχής γενομένης απο την άσκηση ψυχολογικής βίας, έπονται τα υπόλοιπα... και όταν έχεις το θάρρος να πεις ένα γενναίο ΟΧΙ δε θέλω ή δε μου ταιριάζει αυτό βρε αδελφέ, στραβώνουν κοινώς...

Εεε τι να κάνουμε λοιπόν..? δε μπορούμε να είμαστε καλοί και διαλλακτικοί για τους πάντες, δε γίνετε να μη στενοχωρήσουμε εσένα για να είσαι εσύ καλά κι εμείς στα αζήτητα, επειδή ΕΤΣΙ ΘΕΛΕΙς ΕΣΥ, έχουμε τη δική μας ιδιοσυγκρασία που καλώς ή κακώς δε μπαίνει σε καλούπια πλέον & που δεν έχει ουτε την υπομονή να ανέχεται τα στραβά και τ'ανάποδα.

Νομίζω έχω γίνει κακιασμένο...

Εγώ δεν ήμουνα έτσι..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου