VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

           .............................................................



- Υποσχέσου μου…
- Τι;;;
- Ότι θα είσαι για πάντα μαζί μου…
- Δεν μπορώ…
- Γιατί;;;
- Το ‘για πάντα’ με φοβίζει…
- Μα, με αγαπάς, έτσι δεν είναι;;;
- Και τι σχέση έχει να κάνει με το ‘για πάντα’ που είπες;;;
- Άμεση…
- Καμία…
- Ωραία. 
-Τι μπορείς να μου υποσχεθείς;;;
- Θα είμαι μαζί σου όσο αντέχω…
- Δεν το δέχομαι…
- Γιατί;;;
- Το ‘όσο αντέχω’ δείχνει δειλία. 
-Και ‘γω δεν θέλω δειλό τον σύντροφό μου…
- Δειλός, δεν είναι αυτός που υπόσχεται το ‘όσο αντέχω’. 
-Δειλός είναι αυτός που υπόσχεται το ‘για πάντα’…
- Γιατί;;;
- Ο ‘για πάντα’ σε κοιμίζει. 
-Ο ‘όσο αντέχω’ σε αφυπνίζει…
- Και ‘συ θέλεις να με αφυπνίσεις;;;
- Εγώ σ’ αγαπώ. 
-Και θέλω να είμαι μαζί σου. 
-Για πάντα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου