VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

              ............................................................................






Ίσως η πρώτη φορά που δεν ήξερα γιατί...
Σίγουρα η πρώτη φορά που ήθελα να μάθω...

Και η πίστη θέλει κουράγιο, θέλει ρίσκο...
Κι εγώ φοβόμουν...
Φοβόμουν τα πάντα γιατί φοβόμουν τον εαυτό μου...
Ανακάλυψα ότι μισώ να φοβάμαι τον εαυτό μου...
όσο μισώ να μη μου εξηγούν ...
και όσο αγαπώ να μην εξηγώ...


Μπορείς να δεις όλα τα μονοπάτια της Σελήνης μια νύχτα στην ακτή...
Και εγώ τους είδα όλους, όλους τους δρόμους της μα κάθε φορά δικός μου ήταν μόνο ένας...
Και αυτός ο δρόμος είναι εγώ...
Και θα τον αγαπήσω γιατί είναι εγώ...


Είναι πολύ εύκολο να βρίσκεις το γιατί εκεί που θέλεις...
Όταν το θέλεις...
Χωρίς δοκιμές...
Μα εγώ ποτέ δε το βρήκα έτσι...
Θα ήταν ανώφελο να ζητάω τώρα να το βρω εκεί που θέλω...
Δε θα είχε νόημα να περάσει αυτή η σκέψη από το μυαλό μου ούτε για μια στιγμή...


Το μονοπάτι ήταν εγώ και το αγάπησα γιατί δεν κρύβει εύκολα γιατί........
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου