VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

...................................................................................................................................................................... 






Δεν ξέρω ...
αυτή τη νύχτα στον κήπο μου ...
ακους τη μουσική?
γρατσάρει μια χορδή ...

θα της μιλήσω να ξορκίσω τη σιωπή...

Τι άλλο να πω πεισματάρα χορδή για να παίξεις ?

Πάει καιρός που όλα στα έχω πει ...
Σου έχω δωρίσει...

το νόημα από τις λέξεις...
έχεις φιλιώσει το φεγγάρι με τη γη...
έχεις μερώσει ...

τον αέρα ...
που σε κυβερνά και δεν σε φτάνω...
έχεις θεριέψει ...

τη φωτιά ...
που μου καίει την ψυχή...
και τη δική μας βροχή...
Έχεις πλανέψει ξωτικά θυμωμένα...

έχεις γητέψει ταξιδιάρικα πουλιά...
έχεις μαντέψει ...

τα κρυφά μου και τα φυλαγμένα ...
Μου έχεις κλέψει ...

απο το στόμα τη μιλιά...
τη λαλιά ...
με ταξιδεύεις ...

μακριά ...
σε ταξίδια κρυμμένα... 
μυστικά...
και με μερώνεις στην αγκαλιά σου...
Κλείσε ...

Κλείσε τα μάτια όπως ξέρεις...

θα σκύψω να σου υποσχεθω σιγανά...
σε λίγα χρόνια μπορεί κι ανάποδα μετρημένα...
θα έρθω...

να σε βρω...
κρυμμένη στα βιβλία...
μικρή μου σπίθα και πυρκαγιά...
Ανασεμιά...

θυμωμένη καρδιά μου...
φλόγα κλειδωμένη-και της ζωής μου πεθυμια...
Μένω ...

να σκαρώνω κάτι ρίμες...

μισές και ταραγμένα γραμμένες στη ψυχή μου ...
Το μυαλό μου να ρισκάρω ν΄ανταμώσω στις γωνίες,και στων τοίχων τις σκιές και τις εστίες...
Εκεί θα σε βρώ...

να σου μιλήσω...
όσο θα λείπεις και θα αργώ να σε φιλήσω...
Μένω...
να φιλιώνω στα πικρά...

να σου θυμώνω...
να σφαλίζω...
τα μάτια στις σιωπές... 
τα χείλη απο πείσμα να ματώνω ...
Να βουρκώνω ...

να ονειρεύομαι πως σε κρατάω και σε γεύομαι ...
Κι αφού με κάθε σου κουβέντα...

έχεις αφοπλίσει τους κακούς μου εαυτούς...
με ορκισμένο έλεγχο...

σε ξάστερο δικό σου ουρανό ...
να μεγαλώνω...
Μα να θυμάσαι ...

όσες νύχτες θα μου λείπεις ...
δέκα είναι οι ευχές ...
Κι άλλες τόσες ...

στους κορμούς θα χαρακώνω το χρησμό
σε προσευχές ...
Η δικιά σου η μαγεία ...

η ευλογία ...
μοναχά που σ' αγαπώ ...

μερώνω............

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου