VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011

...............................................................................................................................................................................................................................









Μου γυάλισες τα όνειρα...
ξερίζωσες από την ψυχή μου το ακάνθινο στεφάνι...
σταματώντας την άχρωμη αιμορραγία μου...

Μου σύστησες τον ήλιο κρατώντaς μου το χέρι...
Έβαλες ασπίδα το χαμόγελο σου...
ικανότατο ...
να αφοπλίσει τις αχτίνες ...
του διχασμού ...
και του δισταγμού...

Κεντημένο καράβι με άρωμα από κρίνα...
το γέμισες ελπίδες ...
και το άφησες να σαλπάρει...
στα κατακόκκινα παθιασμένα σου νερά...

Γαλήνιες μελωδίες...
μελοποίησες...
στις χορδές του μυαλού μου ...
για να κρατήσεις μακριά...
την ανία και την πλήξη…

Τίποτα δεν είναι πλέον αδιαπέραστο...
μου απομόνωσες ...
την αλμυρότητα...
και λύτρωσες το όνειρο των αισθήσεων μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου