VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

           ............................................................







Πότε δε θα ξεχάσω εκείνη τη στιγμή...
τη μαγική στιγμή που...
μες την αγκαλιά σου με κράταγες...
μου 'ταζες αστέρια κι αιώνια καλοκαίρια...
με το βλέμμα σου...
μου χάριζες ανάσες κομητών που μόνο εγώ μπορούσα να δω...
και υστερα...
σε μια αποθέωση από χαμόγελα ...
τις έπαιρνα...
τις έκανα πολύτιμο φυλαχτό...
σου' λεγα ...
"θα τις κρεμάσω στο λαιμό μου για τις δύσκολες στιγμές που θα'ρθουν"
στόλιζα τα μαλλιά μου κι ο άνεμος φύσαγε ...
σκορπίζοντας ...
χρυσόσκονη στο πραγματικό μου όνειρο...
και το φεγγάρι έλαμπε κι αυτό σαν ήλιος...
για να φωτίζει έμενα...
εσένα...
εμάς...
κι έλαμπες...
σκοτεινη μες τα σκοτεινά κι όμως έλαμπες...
σα Θεός μιας μαύρης τρύπας...
που όμως ακτινοβολεί...
"κράτα με και λάμψε λίγο ακόμη"
σε παρακαλούσα ...
και ικέτευα ...
να πάψει ο χρόνος να κυλά...
Δε θα άντεχα να το χάσω αυτό...
να σε χάσω...
"παρέτεινε τη στιγμή"
σου φώναζα...
και τώρα...
γράφω πάλι σελίδες παρελθόντος... 
ποτισμένες από δάκρυα...
δάκρυα καυτά...
απουσιας...
αμφιβολιας...
αναμνησης...
και δεν ξεχνώ πόσο σε θέλω ακόμη.......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου