VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

.................
.................



οταν σ'αγκαλιασα...
ενιωσα το σωμα σου...
να τρεμει...
να λιωνει...
μεσα στο σωμα μου...
ενιωσα ολη την φυση να φωτιζει...
ειδα τον ηλιο...
την γη...
να παρατηρουν...
εμας...
τον σημαδεμενο ημνο του ερωτα...
ενιωσα την αγαπη να  διαπερνα...
σε καθε κυψελη του κορμιου μου...
οταν σ αγκαλιασα...
ολος ο κοσμος...
ηταν δικος μου...
ολα μου εμιαζαν ομορφα...
γενηθηκε μια νεα ζωη...
 η αγκαλια μας ...
μας εδωσε ζωη...
ηταν η αρχη για μια νεα αυγη...
γενηθηκε ενας νεος ηλιος...
ηταν η αρχη μιας νεας ζωης...
 η αρχη μιας ευτυχιας...
 η αρχη των επιθυμιων μας...
των ονειρον μου...
χωρις τελος...
οταν αγκαλιασα εσενα...
ειδα τα δακρυα των ματιων μου...
ειχαν το χρωμα του ουρανιου τοξου...
κι ενιωσα της καρδιες μας ...
σαν δυο μουσικα οργανα...
να παιζουν ...
την συμφωνια της αγαπης μας...
της σημαδεμενης μας αγαπης...
οταν αγκαλιασα εσενα...
ενιωσα την ευχαριστηση και την επιθυμια...
να σ'αγκαλιασω για ολη τη ζωη ...
κι ακομα μεγαλυτερη η ευχαριστηση μου...
οταν μου ειπες...
θα σε κρατω στην αγκαλια μου για μια ζωη...
το πρωινο εκεινο ...
ο ηλιος ηταν ...
ποιο ομορφος απο ποτε........!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου