VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011



................................................................................................................................................
 
 
 
 
Tα πιο όμορφα μου ταξίδια...
τα αγγίγματα ...
στου κορμιού σου τις κοιλάδες...

Τα πιο ομορφα δωρα ...
τα σύννεφα ...
Εκεινα σε τράβηξαν ...
την ωρα που εψαχνες ...
 δυο ατίθασες κρυσταλλωμένες νιφάδες...
Το είχαν σκάσει ...
απο του Πυργου σου την πηγη...
λιγο πριν να τις λυώσει η βροχή...
Τα πιο όμορφα μάτια ...
τα δικά σου ...!
μια ματιά γαληνημενη...
απο της μέρας μας τα κύματα...
κι εγω προστατευμένος ...
στην σκια σου...
ειμαι εδω...
κοντά σου...
Παμε ...
θα σε παρω απο το χέρι ...
μαζί μου...
να σε πάω σε μέρη απάτητα ...
που μονο εσύ να γνωρίζεις ...
σήμερα...
εχεις πάρει την ψυχή μου...........

2 σχόλια:

  1. Εύχομαι το ΣΗΜΕΡΑ
    να κρατήσει ΜΙΑ ΖΩΗ...


    Σε φιλω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ονειρα ταξιδιαρικα.....καλη ξεκουραση....μακια....καλο βραδυ γλυκια ψυχουλα....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή