VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011

....................................................................................................................................................






Θελω να μεινω στην αγκαλια σου...
μεχρι τα δαχτυλα μου...

να αφησουν στην πλατη σου...
μικρα σημαδια ...
Να μοιαζουν κοκκινες ...

στιγμες μονο δικες μου...
στο λατρεμενο σου κορμι...
Να νιωσω το δερμα σου ...

να ανατριχιαζει...
και να θολωνουν τα ματια σου απο προσμονη.
Να τα σκεπαζει σαν χνουδι ολα η σιωπη .
Το ξερω πως λατρευεις τη δικη της μουσικη.
Δεν ειναι ο ερωτας .
Ειναι η ψυχη μου αυτη που γραφει τα τραγουδια μου.
Ειν' ο θυμος που αλλοτε με παρασερνει..κι η δυναμη σου να μου ηρεμει οτι αγριευει στο τοπιο που μου παιρνει τις στιγμες ..και με θερμαινει.
Τις κανει αλλοκοτα φεγγαρια γεμισμενα.
Ειναι η αγκαλια σου ...που μονωνει τη διαβρωτικη υγρασια εξω απο τα ερμητικα κλειστα παραθυρα ..και συντροφευει τη βροχη στα τζαμια ...και κεινη των ματιων μου την ανελεητη ροη ,καθε που φευγεις βιαστικα ..να μη τη δεις .
Ενας κοκος ιδρωτα που ποτιζει τους αρμους.
Η γατα η αναπαυτικα καθήμενη στο φόντο.
Μια διαμαντενια χτενα στα μαλλια ..που στην αφηνω τυχαια στο μαυρο σου σακακι ..μια φευγαλεα μυρωδια στο ατσαλακωτο σου πετο ,
που χαμογελαστος ισιωνεις φευγοντας .. καθε που η πολη σε καταπινει μακρυα ..με ενα βημα βιαστικο και ανεμελο που λατρευω..
κι ας σε παιρνει.
Εξω ..η νυχτα αναστεναζει και μουλιαζει στη βροχη .
Σ αυτην την αγκαλια ..
εχω αγαπησει παραφορα το φως,
το λιγοστο,
απο τα παραθυρα τους σκοτεινους χειμωνες ..
Ασε με,
κλεινω τα ματια και κοιμαμαι ..
μικρη πληγη στο στηθος σου που δεν πονα
κι ενα σημαδι σου
που κρυβουν στο πισω μερος του λαιμου μου
τα μαλλια.
οσο αγριευει χειμωνιατικα ο ανελεητος καιρος...
δεν φοβαμαι............


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου