VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

..............................................................................................................................................
 
 
 
 
 
 
Έχω φτάσει να μετρώ τα δευτερόλεπτα...
με στιγμές της ανάσας σου...
Να ταυτίζομαι μέσα στον αρμονικό κόσμο...
και να πραγματοποιώ...
την αλλιώτικη ζωή που μου διηγείσαι με
κλειστά μάτια...
Πόσο αληθινά ζω μέσα στο ακατανόητο κεφάλαιο?
Τοποθετείς τον σελιδοδείκτη στην όψη του γραμμένου...
σ αγαπώ ...
Κρασί νιώτικο η γεύση του...
Το γεύομαι και ας βλέπω τα είδωλα μετέωρα...
Και συνεχίζω να σε ρουφώ...
Συνεχίζω να σε ακούω...
και να προσμένω ...
όσο εσύ ξεκουράζεις την πνοή σου...
Η αγωνία αναζητά το τέλος της αφήγησης σου...
η απαντοχή ιδιόρρυθμη μέσα μου ...
Έχω αρχίσει ν ανησυχώ για το επόμενο κεφάλαιο...
Στάθηκες στο αλλά ...
πόσες αλαργινές λέξεις να είναι το θέλω σου...
 
Κλείνω τα μάτια και παίρνω μια ρηχή αναπνοή...
από την αγαπημένη μου μνήμη...
Έτσι γλυκά αναπνέουν τα πνευμόνια μου...
την επιθυμία...
της δικής μου φωτιάς...
Θέλω να τυλίξω τον φόβο μου σε μια κουβέρτα και να την πετάξω μακριά...
Να εξομαλυνθώ...
Να διεκδικήσω...
Να διατηρηθώ…
Να σου φωνάξω …
’’ότι έχει χαθεί, παύει να υπάρχει στον κόσμο μας’’…
Πως να διατηρηθεί έτσι το σύμπαν μας…
Ασφυκτιώ με τα τοιχώματά σου…
                         Κάνε την υπέρβαση …
                              Βοήθησε με… 
                            Ελευθέρωσε με…......................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου