VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

          ............................................................








Τέρμα πια η εσωτερική πάλη...
Δεν αντέχω άλλο τις φωνές στο κεφάλι μου...
Δυο φωνές αντιφατικές...

Λογομαχούν ερήμην μου...
Κι εγώ σε πλήρη απραξία...
Ούτε την απραξία μου αντέχω...
Φοβάμαι την μετάνοια που θα την ακολουθήσει...
Δεν αργεί το τέλος...
Θα σωθούν οι ευκαιρίες...
Δε μπορούν άλλωστε να υπάρχουν για πάντα...
Κι όταν πια χάσω χιλιάδες στιγμές...

Τότε ξέρω τι θα συμβεί...
Θα γεμίσω πόνο ανεξίτηλο...
Και θ’ αναθεματίζω τα «θα» που δεν τόλμησα...

Πρέπει να σταματήσει τώρα αυτό...
Λίγοι κόκκοι άμμου έμειναν στην κλεψύδρα μου...
Πρέπει να βιαστώ...
Το οφείλω στον εαυτό μου τώρα...
Δεν πάει άλλο...
Και ούτε παίρνει αναβολές...
Βουτάω στο κενό...
Κι εύχομαι να βρεθείς απο κάτω...
Πριν γκρεμιστώ.......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου