VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

....................................................................................................





ειπα να βγω...
να ριξω μια ματια στον κοσμο ...
χωρις εσενα να περνας απο τ μυαλο μου...
κ ενιωσα ενα κενο ενα μονοπατι...
χωρις να ξερω που παω...
κι ομως ησουν εκει...

με περιμενες...
μου εδωσες το χερι...

με κρατησες...
και μου ειπες...

εδω ειμαι...

ΓΙΑ ΣΕΝΑ ... 

μη με ξεχνας ... 

ΣΕ ΘΕΛΩ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ...
 
μην κουραστεις να μ αγαπας...
οσο και να θελω να σου πω ποσο σαγαπω δεν μπορω...

 
ΑΓΑΠΑΜΕ ΑΝ ΤΟΛΜΑΣ...

 
αν μπορεις ...

να αντεξεις αυτα που σου λεει η καρδια σου...
τα θελω σου...
αν αντεχεις μακρυα μου...
αν μπορεις να δεχθεις οτι νιωθεις...
εστω και το ελαχιστο που μπορεις να δωσεις...

οσο και να το πολεμας εγω θα ειμαι μεσα σου...
εγω θα υπαρχω...

στην καρδια σου...
στην ψυχη σου...
 
ΜΟΝΟ ΕΓΩ...

 
δεν πιστευα ποτε οτι θα κυριαρχησεις μεσα μου...

κι ομως...
ενιωσα την ψυχη σου... 


ΤΗΝ ΛΑΤΡΕΨΑ...
 
ενιωσα τον χτυπο της ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΟΥ...
περασε ο ρυθμος της ΜΕΣΑ ΜΟΥ...
και ετσι ξεκινησε μια αγαπη...
δυνατη και δεμενη οπως η στερια με τη θαλασσα...
σε εβαλα εκει που ανηκεις...

ΕΛΠΙΔΕΣ ...

 για ενα ομορφο υπογειο... 
ΟΥΡΑΝΟ...
ΤΥΧΑΙΑ ...

ΑΠΡΟΣΜΕΝΑ... 
ηρθες...
ενιωσες τα ΠΑΝΤΑ...
και μπορεσες να μαθεις ποσο σε χρειαζομαι...

στη ζωη μου...

ΑΓΑΠΑΜΕ...ΤΟΛΜΑΣ???????


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου