VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

Μοιραίο.....



Αφιερωμένο στην Ποιήτρια που Ξέρει και που Μπορεί να μας πάει ένα βήμα πιο πέρα από το φτωχό εαυτό μας... στην Ευαγγελία Πατεράκη..


Τσαλάκωσα όλες μου τις σελίδες..

χαρτί λευκο..

κίτρινο, σαν το δερμα που ζαρώνει...

Ζαρώνει και το συναισθημα?..

σε ποια ρυτίδα άφησες την ανασα σου?..

ουτε που θυμάμαι..
Αναβω φωτιά..

στα ξερά μου φύλλα....

αν προλάβει ο καιρός, ίσως με σώσει η βροχή....
αν όχι, ήταν να καούμε

μέσα στο μοιραίο σκοτάδι της άγνοιας..

Αιωνια εσύ να ρωτάς κι εγω να αποκρίνομαι λάθος..

ή το χειρότερο... διφορούμενα

για να καλύψω τις πιθανότητες..

Πρώτη φλόγα...

πρωτη σταγόνα..

εγω καίω..

ο ουρανός βρέχει..

Πες μου τι είναι μοιραίο τελικά να συμβει?
Μπορεί να Μοίρα να έλκει το θάνατό της?...

μπορεί????
πιάσε με τωρα..

στα αποκαΐδια μιας σκέψης

με φυσηξε η ανάσα σου και χάνομαι.....


Η Ιδέα μετουσιώθηκε σε σταγόνα από kakia_p

1 σχόλιο: