VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Μ αγαπάς?


Στάθηκα

Στην πόρτα

Ήθελα τόσο να μείνω

Ήθελα να τρέξω

Να σου πω

Δυο λέξεις

ένα λεπτό

Σ αγαπώ

Κοίταξα τα μάτια σου

με ρώτησαν βουβά

Γιατί ?

Με πόνεσε η ψυχή

Αντίκρισα το δάκρυ σου

Και λύγισα για μια στιγμή

Κι έπαιζε πιάνο μουσική

από το μπαρ

Θαρρείς

πως έδινε τον τόνο

που πέθαινα από τον πόνο

Κι εσύ εκεί Βουβή

δεν κάνεις βήμα

δεν λες κουβέντα

Στάθηκα

Τα χείλη μου σου μίλησαν

Είπαν αντίο

Θα τα ξαναπούμε

Κι έκρυψα τα δυο μου μάτια

Μη δεις ψυχή να γίνεται κομμάτια

Δάκρυ να στάζει

στα δυο μου μάτια

Κι εσύ στέκεις εκεί

χωρίς ψυχή

Θαρρείς Βουβή


Έφυγα με βήμα αργό

Ευχή θα κάνω στο θεό

μην το όνειρο μου αληθινό

μη τύχει και σε χάσω


Κοίταξα δίπλα μου Γελάς

μέσα στα μάτια με κοιτάς

μα δε μιλάς Θαρρείς βουβή


Πες μου Καρδιά μου?

Μ αγαπάς?

1 σχόλιο:

  1. Μη ρωτάς Εκείνη..
    Την καρδιά της ρώτα..
    Όμως πρέπει να μαθεις τη γλώσσα την οποία μιλά η καρδιά της!...

    Δυσκολος ο Ερωτας!....

    και μερικές φορές είμαστε τόσο λίγοι μπροστα στο Μεγαλείο των Συγκινήσεων!.....

    σαν παιδάκια που μαθαινουν κολύμπι μεσα στο τεράστιο κύμα!.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή