VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

Οπτασία...




Στάθηκε μπροστά στον Ήλιο μου...

"Μη μου στερείς αυτό που δεν μπορείς να μου προσφέρεις" της είπα..


Γύρισε αέρινη και με κοίταξε...

Ένας ηλιος μέσα στα μάτια της!

Τυφλός από οράματα, ειδα το φως..


Μία Οπτασία..

Στα μαλλιά της μπλεγμένες ιδρωμένες φλόγες εμπρηστικής εντύπωσης,

να πυρώνουν τον άνεμο

και να φτάνει σε μένα λίβας ερωτικού αναστεναγμού...


Πριν ανασάνω ένα "αχ" ονειροπόλησης

έσβησε το περίγραμμά της,

μέσα στη σκόνη που σήκωσε ο εσωτερικός μου καλπασμός..


Έφυγε, όπως φεύγουν οι Γυναίκες των ποιημάτων..

δίχως ίχνη στο χώμα...

αφήνοντας ίχνη στην καρδιά μου...



Η Ιδέα μετουσιώθηκε σε σταγόνα από kakia_p

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου