VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

Δυο μέρες μόνο....

Να γραφεις..

να μπορεί το ποτάμι να κυλάει εμπρός..

κι αν χαράξει μία Χαλκίδα ο χάρτης σου,

ο Χρόνος μου θα γυρίσει πίσω τα νερά του..

Θα σε γνωρίσω νωρίτερα...

Θα ζήσω για σενα..

δε θα πεθάνω για σενα.. θα ζήσω...



Να γραφεις...

η πενα να γίνει ράμφος αετού στα σωθικά του συναισθηματος..

εξόρυξε το φως..

εκεινο, που γίνεται υγρασία στη φωτιά της έμπνευσης...



Κι εγω θα σου χαρίσω ενέργεια..

θα γίνω Χρόνος μέσα στις λέξεις, που ικετεύουν για διαχρονικότητα...

Θα γίνω Διάρκεια ανάμεσα στις παύσεις της σκέψης σου, που θρέφουν την Ουσία..



θα γίνω σύμμαχος στον Πόλεμο που κύρηξες με τη σιωπη..

Θα σιωπούμε μαζί, πίσω από την αυλαια των ειδημόνων....

μπροστα στη φωτιά των Αλχημιστικών Πειραματων..

Θα σε κερνάω ελιξίριο Ζωής... σταγονες συναισθηματων..

θα μου δίνεις λέξεις..

θα ζω αιώνια μεσα στα κειμενα που γραφεις για μενα..



Σου χαρίζω δύο μερες από τη ζωή μου...

μου χαρίζεις μία ζωή..

Ζωή ποιηματων..

Αθανατη...

Αιωνια..

Διαχρονικη....



σαν τον αληθινο Ερωτα...

δυο μερες μόνο, όλη μου η Ζωή....

κειμενο μέσα στα χερια σου....

Να γραφεις....

αναγνωσης διείσδυση..



παρεισδύω....



"Ξαπλώνω στις λέξεις και γίνομαι Αθάνατος.."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου