VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

                     ............................................................. 



-Εσύ φταίς !
-Ναι... εγώ φταίω !
-Επιτέλους το παραδέχτηκες πάντα στο έλεγα και διαφωνούσες. 

Είδες τελικά που είχα δίκιο, εσύ φταίς που πάντα μπαίνεις μπροστά και δεν αφήνεις το μυαλό να πάρει τις αποφάσεις.
Αν δεν υπήρχες όλα θα ήταν καλύτερα δεν θα υπήρχε πόνος.
-Μα αν δεν υπήρχα εγώ δεν θα υπήρχες και ΄συ.
-Αν δεν υπήρχες εσύ θα ήμουν ευτυχισμένη.
-Αν δεν υπήρχα εγώ δεν θα ήξερες τι θα πει ευτυχία, δεν θα είχες συναισθήματα.Χωρίς εμένα είσαι τίποτα.
-Χωρίς εσένα θα είμουν τα πάντα γιατί δεν θα με ένοιαζε για τίποτα και για κανέναν.
-Μην με ακούς λοιπόν άπό δω και πέρα άκου το μυαλό σου.
-Να φύγεις δεν σε χρειάζομαι, δεν θέλω πάντα να είμαι σε δίλημα.
-Μπορείς να αποφασίζεις τότε με το μυαλό, χωρίς να με λαμβάνεις υπ΄οψιν σου.
-Όλα εύκολα τα βρήσκεις εσύ.
-Όλα εύκολα είναι.
-Για σένα για ρώτα και μένα που πάντα πρέπει να έχω δύο γνώμες τι δικία σου και της λογικής και άντε μετά να διαλέξεις.
-Για σκέψου και ΄συ εμένα τι περνάω κάθε μέρα εξετίας σου,πονάς - πονάω, κλαίς - κλαίω, θυμώνεις - θυμώνω, ξέρεις πόσες πληγές μου έχεις προκαλέσει, ξέρεις πόσες φορές με έφερες ένα χτύπω πριν σταματήσω?

Εγώ δεν σου ζητάω τίποτα απεναντίας εσύ μου ζητάς τα πάντα,εσύ θες να είμαι εδώ σε κάθε σου χτύπω,ξέρεις πόσες πληγές σου έχω επουλώσει?
Ξέρεις πόσες φορές με έχεις κάνει κομμάτια και εγώ πρέπει να τα ξαναμαζέψω από τους πέντε ανέμους που με σκορπάς?
Πόσες φορές ενώ εσύ με προδίδεις εγώ περιμένω εκεί την επιστροφή σου?
-Συγνώμη καρδιά μου,συγχώρα με τελικά περνας πιο δύσκολα από μένα.
-Όχι δεν περνάω πιο δύσκολα απο σένα περνάω ακριβ΄ως τα ίδια με σένα.
-Σ΄ευχαριστώ για όλα καρδία μου !!! 



της Κατερινασ Γκιωκα

2 σχόλια:

  1. Υπεροχη γεφυρωση τηςαποστασης Νου Καρδιας...

    Ζενικά οι δυο εννοιες ταυτιζονται....

    Σοφά:

    Νους=Καρδιά...


    Σε φιλω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. συμφωνω......καλο μηνα....καλο και διασκεδαστικο καλοκαιρι να εχεις Κακια....την αγαπη μου.....μακια....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή