VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

                      ..........................................................




ειναι οι μερες που ξημερωνουν και καμια φορα βουλιαζω στο φως του ηλιου..
ειναι οι απαιτησεις που εχω καμια φορα..
και πιο συχνα ειναι οι παρανοησεις..
η τρελα που κρυβεται στο μικρο μυαλουδακι μου..
ο παραλογισμος μου.."
το μισος που νιωθω για μενα ειναι φωτια"¨..
ναι μην γελιεσαι ειμαι ενα βημα μπροστα..
οχι μιση και παθη..
εφτασα πια στα μισα..
το νιωθω πως γερναω..
γερνας?
ΟΧΙ ΒΕΒΑΙA!"
u and i we are going to live for ever".. 
μα καλα θες να ζησεις για παντα.. 
ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ..
τα χρωματα αλλαζουν..
σαν εικονες που βλεπεις μεσα σε νερο..διαπερνωντας ενα πρισμα..
κοιτωντας απο τον ηλιο στην γη..
καμια φορα σηκωνω τα ματια και ψαχνω λιγο γαλαζιο..
οι ωρες περνανε και ακομα να βρω το γαλαζιο που ψαχνω..
μια φορα σε εψαξα..
μια φορα σε βρηκα..
καθε μερα με χανω..
καθε μερα με βρισκω αλλιως..
τα κυτταρα μου μεταλλασονται..
η ψυχοσυνθεση μου χρωματιζεται..
γινομαι κοκκινο και μετα μωβ..
μαυρο καφε..
οχι πρασινο το ξεριζωσα απο μεσα μου..
ξυπνησα μια μερα και αποφασισα να ντυθω μωβ..
ειπα πως αυτα τα ρουχα μου ταιριαζαν..
τα ματια μου ειναι πρασινα..
και τα χειλη μου κοκκινα σαν αιμα..
τα λογια μου κοβουν και η ψυχη μου ολα καινουργια ρουχα φοραει..
η καρδια μου η καρδια μου η καρδια μου η καρδια μου ολο αυτη μου φταιει..
καπου καποιος μου ειπε πως αν ρωτησεις πεντε γιατι θα αγγιξεις την αληθεια..
θελεις να παιξουμε?
ισως σε αγγιξω..

                                                      καληνυχτα............

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου