VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

             .........................................................




Ήρθες στον ύπνο μου χθες το βράδυ...
Ντυμένη στα λευκά...
Μου φάνηκε παράξενο, μιας και το λευκό δεν είναι το χρώμα σου...
Μου είπες ότι έτσι πια θα εμφανίζεσαι μπροστά μου....
Στα λευκά... 
στα καθάρια....
στα άχρωμα....
Για να μπορώ να διακρίνω εσένα .....
όπως πραγματικά είσαι ....
και όχι όπως θέλεις να φαίνεσαι.....
Σε ρώτησα ...
γιατί δεν το κάνεις και στην πραγματικότητα αυτό....
Μου είπες ότι εκεί έξω δεν είμαστε μόνοι μας...
εγώ και εσύ....
Εκεί είναι και όλοι....
αυτοί από τους οποίους θέλεις να κρυφτείς....
Ήρθες στον ύπνο μου χθες βράδυ....
Ήμασταν λέει σε ένα χώρο φωτεινό και ζεστό.... Όπως σου αρέσει....
Καθίσαμε σε ένα καναπέ και έπεσες στην αγκαλιά μου και κοιμήθηκες....
κρατώντας τα χέρια μου στα δικά σου χέρια....
Σε ένοιωσα να ηρεμείς....
όπως δεν σε έχω νοιώσει μέχρι τώρα....
Εγώ δεν μπορούσα να κάνω τίποτα....
πέρα από το να κοιτάω τα μαλλιά σου....
το πρόσωπό σου....
το σώμα σου....
Ούτε καν να σε ακουμπάω....
Μόνο να σε βλέπω....
Έτρεχα το βλέμμα μου ....
επάνω στο σώμα σου....
και έψαχνα κάθε σημείο του σώματός σου....
που είχα ακουμπήσει με τα χέρια μου.... Κουράστηκα....
Έκλεισα τα μάτια και με πήρε ο ύπνος μέσα στο όνειρό μου....
Με ξύπνησε η υγρή αίσθηση του φιλιού σου....
στο μάγουλό μου.... 
Με κοίταξες και μου είπες ....
όση ώρα κοιμόσουν ένοιωθες τα χέρια μου να σε αγγίζουν....
Γέλασα και σε φίλησα....
Δεν σου έλυσα την απορία ....
πως ήταν δυνατόν να σε είχα αγγίξει χωρίς χέρια....
Ήρθες στον ύπνο μου χθες βράδυ....
Ένοιωσα κάποια στιγμή την ανάσα σου....
να καίει το πρόσωπό μου....
Ζεστάθηκα....
Ξύπνησα....
Κοίταξα δίπλα μου....
Έλλειπες....
Συνειδητοποίησα ότι ήταν όνειρο....
Προσπάθησα να κοιμηθώ αμέσως....
μήπως και έρθεις πάλι κοντά μου....
Αλλά μάταια....
Έλλειπες....
Και από το όνειρο....
και από την πραγματικότητά μου….......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου