VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

~Παλίρροια Αρώματος~





Είχα απλώσει τις Ισορροπίες μου
κάτω από ένα Τυφλό Φεγγάρι
Ετερόφωτης ΕΣΩέμπνευσης
κι είχα σπείρει Ελπίδες
πως τάχα ο Κήπος μου
Μοναδικότητες εγκυμονεί...

Την Αρμονία μου
διέσπασε μία Παλίρροια Αρώματος
με δίχως Ύλη...
Πνευστή Ταλάντωση
από το Μηδέν της άπνοιας
ως το Απειρο του πνιγμού...

Ποτίστηκα με εύφλεκτη Ροή...

Εμπρηστής γίνομαι
και φλόγα
και αέρας που την φουντώνει
και σαν σωθούν τα Εύφλεκτα
καίω τον Εαυτό μου
και η Στάχτη μου
Σπόρος
να γεμίσει ο Κήπος αυτοφυή Ευτυχία...

Ετερόφωτη Εγώ...
να κατέχω έναν Κήπο
σ' ένα σπίτι
όπου δεν κατοίκησα ποτέ
πάνω από έναν Κύκλο Τυφλού Φεγγαριού...





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου