VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

            ...........................................................



Άφησα το γράμμα σου να πέσει από τα χέρια μου. Παρατήρησα την αγωνιώδη του πορεία προς το πάτωμα. 
Την προσπάθεια να μείνουν οι λέξεις στο φως...
και όχι να πλακωθούν από το χαρτί. 
Αυτών των λέξεων που πριν από λίγο ....
άκουγα τον ήχο τους.....
επάνω στο γραμμοσκιασμένο χαρτί....
ενώ τις διάβαζα μία-μία....
αναγνωρίζοντας φθόγγους και συλλαβές....
Έναν ήχο εκκωφαντικό και πιεστικό....
Τόσο πιεστικό όσο η δική σου προσπάθεια να τις χαράξεις επάνω σ’ αυτό το χαρτί....
Διαβάζοντας το κείμενο...
διάβασα και τον τρόπο που γράφηκε....
Δεν μου ήταν δύσκολο....
Ίσα-ίσα....
Σε ξέρω καλά....
Σε γνώρισα....
Έγινες δικια μου προτού καν με κάνεις δικο σου....
Θα μου πεις πως έγινε αυτό....
Δεν μου ήταν δύσκολο.....
Ίσα-ίσα....
 Έμαθα στην ζωή μου να ‘διαβάζω’ και να ‘παρατηρώ’.....
Και ‘σύ ήσουν βιβλίο ανοιχτό....
Τουλάχιστον σε μένα....
Τουλάχιστον για μένα....
Σε φαντάστηκα καθισμένη στο γραφείο σου με την λάμπα ανοιχτή....
Καμία άλλη πηγή φωτός....
Και εκτός σου και εντός σου....
Το φως να διαχέεται στο χαρτί...
τα μάτια σου να το ρουφάνε άπληστα....
και τα χέρια σου να το πετάνε απλόχερα στις λέξεις ...
που σκεφτόσουν και αποτύπωνες στο χαρτί....
Για να τις καταστήσεις λαμπερές και φωτεινές...
μέσα στο σκοτάδι τους....
Όχι τόσο για μένα...
τον αναγνώστη όσο για σένα....
την συγγραφέα τους....
Προσπάθησες να δώσεις φως στα σκοτάδια της ψυχής σου....
κλέβοντας τον ψυχρό φωτισμό....
από μία πηγή φωτός κατευθυνόμενη και αναλώσιμη.....
Πόσο λάθος έκανες...

Σε είδα ιδρωμένη και ταλαιπωρημένη....
Με ανάσα κοφτή ....
σαν τις μικρές προτάσεις που έγραψες....
Μικρές...
περιεκτικές...
προτάσεις ανάσας....
Εκπνοή – εισπνοή....
Σε ρυθμό 3/4....
Σαν πατήματα ζεϊμπέκικου....
Χορευτικές κινήσεις μεθυσμένης....
Συγγραφή προτάσεων απελπισμένης....
Γιατί γλυκια μου;
Λες και ήμουν δίπλα σου....
Στο πλευρό σου και να σε παρατηρώ....
Να παίρνεις χαρτιά...
να γράφεις...
να σκίζεις....
να πετάς....
Μέχρι να βρεις τις κατάλληλες λέξεις...
τα κατάλληλα γράμματα να διατυπώσεις νόημα...
να αποτυπώσεις μια σκέψη...
να καταγράψεις και να διαγράψεις μια ζωή....
Δεν μπορώ να αμφισβητήσω ότι το πέτυχες....
Ίσα-ίσα....
Και με το παραπάνω....
Τα κατάφερες ...
Τα κατάφερες ........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου