VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

                     ..................................................................
 
 
 
Απέχεις χιλιόμετρα.
Το φως όμως από τα μάτια σου σκίζει το σκοτάδι μου με βία.
Με βία ηδονική. Θελκτικός καταναγκασμός.
Λέξεις στη σειρά. Μια προσπάθεια μονάχα.
Να καθρεφτίσω συναισθήματα.
Να ποτίσω αληθοφάνεια τις στιγμές.
Κοιμάμαι σχεδόν πάντα ταραγμένος και ξυπνώ μ' εφιάλτες.
Μέχρι που σχίστηκε το γαλάζιο.
Μέχρι που σχίστηκε το γαλάζιο και ξέβρασε ο ουρανός αγγέλους.
Αγγέλους αλήτες, φτωχούς ψυχικά, προδότες, πληγωμένους.
Ο καθένας μας κρατούσε το έταιρον ήμισύ του.
Δίχως να το βλέπει στην όψη.
Δίχως να του σκιρτάει ερωτικά.
Δίχως να επιζητεί τη σάρκα μονάχα.
Φωτοστέφανο δεν είχε κανένας.
Αλήθεια, ήτανε όλοι μαγευτικοί.
Ο δικός μου δεν είχε κανένα ψεγάδι.
Θ' αποκτήσει όμως κάποτε. Όσο μένει πλάι μου.
Σκορπάει ευτυχία στο μέσα μου και χαμόγελο στο έξω.
Θέλω να ρουφήξω τον πόνο του να μη νιώσει ποτέ ξανά κενός.
Θέλω να ξεπλύνω το ποτισμένο απ' τα δάκρυα μαξιλάρι του με τα δικά μου μάτια.
Άκου με που σε θέλω εδώ.
Άκου πως ουρλιάζει το μέσα μου για σένα.
Με φωνάζει η νύχτα. Σε καρτερεί κοντά της.
Μου μιλάει το σύννεφο που είχες ξαποστάσει στον πηγαιμό σου.
Το φευγιό σου ν' αργήσει λιγάκι, να σε χαρώ.
Θα πατώ στα χνάρια σου.. τα βήματα μου βήματά σου..
Θα κρύβομαι στη σκιά σου.. ο φόβος μου προστασία σου..
Θα ζητώ μι' αγκαλιά και τίποτε παραπάνω.
Από μι' αγνή αγάπη δε ζητάς τίποτε.. μονάχα της προσφέρεις.
Σε μι' αγνή αγάπη δεν περιμένεις ανταλλάγματα.. είσαι ευτυχισμένος απλά μ' αυτό που έχεις δίπλα σου.
Άκου με.
Για σένα.
Περνάω βουνά.
Παλεύω μ' αστέρια.
Νικάω θεούς.
Τυραννώ διαόλους.
Με σιγοντάρει η τρέλα απόψε.
Μια αύρα αλλιώτικη απ' τις παλιές μελαγχολικές που τόσο αγαπώ.
Γύρισα.
Με περίμενες?
Γύρισα πια.
Σκόρπιες λέξεις σφηνώνονται στο μυαλό μου.
Μια μελωδία στ' αυτιά μου.
Άκου.
Φωνές.
Κόσμος.
Κραυγές.
Φωτιά.
Ομίχλη.
Σκοτάδι.
Ολόγερμα.
Νυχτιά.
Άκου.
Ψέμα.
Θυμός.
Προδοσία.
Οργή.
Ήλιος.
Ουρανός.
Φεγγάρι.
Γη.
Άλλα τα νικάω.
Άλλα με ποδοπατούν.
Μα ξέχασα μια λέξη.
Μονάχα αυτή ήθελα να γράψω στο ποστ.
Μονάχα αυτή μου ερχόταν στα χείλη, στο μυαλό.
Άκου.
Είσαι συ.
Δεν ξέπεσες στη γη.
Έπεσες.
Πλάι μου.
Άγγελος....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου