VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010

Είναι κάτι στιγμές που έχω μια πολύ δυνατή μελαγχολία....Είναι κάτι στιγμές...που απλά...εχω ανάγκη ενα χάδι....μια αγκαλιά...να με χωρέσει ολόκληρo...


Mε οτι έχω μέσα μου...να με κρατήσει σφίχτα και ολοκληρωτικά...παρά τα όσα...παρά το πόσο βαρύς είναι ο σταυρός που κουβαλάω...

Nα με νιώσει και να με τυλίξει...έστω και ...για λίγες στιγμές.....

Για μια νύχτα μόνο...για λίγες ώρες μόνο.....εκείνη να μείνει άγρυπνη στη θέση μου...κι εγω να θυμηθώ πως είναι να ονειρευεσαι...χωρίς διακοπές απο νυχτερινές σκιές.....

Ειναι κατι στιγμές που δεν θέλω άλλο να φροντίσω...μοναχα να με φροντίσουν...έστω για μια νύχτα...

Είναι κάτι στιγμές που έχω ανάγκη απο κάτι τόσο μικρό αλλα τόσο μεγάλο για την ψυχή μου......Αχχχ αυτές η στιγμές.......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου