VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

Κάπου θα υπάρχει ξεχασμένη μια πατρίδα


Για τους μυστήριους και τους σχιζοφρενεις

Κάποιον θα έχει για εραστή η καταιγίδα

Κάποιον τρελλό που δεν αγάπησε κανείς



Κάπως θ ανοίγει το κουτάκι της Πανδώρας

Κάποια του Αίολου κρατάει τους ασκούς

Κάτι μας σπρώχνει στην κορφη μιας κατηφόρας

Σου ψιθυρίζω και εσυ άλλα ακους



Δεν έχω ήχο

Κι οι κουρασμένες μου χορδές χτυπάνε τοίχο

Δεν λέω λόγια

Τα εργαλεία μου σκουριάζουν στα υπόγεια

Κι αφήνω ίχνη

Και ζωγραφίζω

Αλλα μου έτυχαν μα εγω άλλα αξίζω



Κάπου θα υπάρχει μία θάλασσα απο αίμα

Για να βαφτίζονται όσοι έχουν τρελλαθει

Κάποιοι θα έχουν για σημαία τους το ψέμα

Κάποιου τα όνειρα στ'αλήθεια έχουν χαθεί



Κάποιος χρησμός μας περιμένει στο μαντείο

Κάτι παράξενο μας έχει φυλαχτει

Κάποιος μας κλέβει το χρυσο απ τ'ορυχείο

Λύνω τα μάγια που για σένα έχουν φτιαχτει



Δεν έχεις ήχο

Μα η διψασμένη σου ψυχή σπάει τον τοίχο

Δεν είμαι τέρας

Είμαι τραγούδι που το σπρώχνει ο αέρας

Κι αφήνεις ίχνη

Και ζωγραφίζεις

Είσαι φευγάτη και γι αυτό και μου αξίζεις.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου