VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

Βαρκούλα ακυβέρνητη...

...και σε γνώρισα... και με γνώρισες.....Απλά, χωρίς εμβαθύνσεις.... Υπόγεια, όμως με ρεύματα δυνατά, με τραβούσες μεσοπέλαγα.... Με έφερες στο επιθυμητό σου σημείο. Βαρκούλα ακυβέρνητη. Φυσάς και πάω. Αλυσίδες οι μακρόσυρτες εξιστορήσεις σου και με τραβούν. Θες ζερβά, πάω ζερβά. Μετανιώνεις και θες αντίθετα, πάω αντίθετα. Παίζω αρχικά. Ζαλίζομαι, μεθώ στην πορεία. Η ετοιμότητά σου απέναντι στις γρήγορες εναλλαγές στη ρότα μας, αρχίζει να μου προκαλεί απώλεια του προσανατολισμού μου. Το "εγώ" και το "είναι" μου στροβιλίζονται στα τοπία του κόσμου. Το χθες το δικό σου μετουσιώνεται στο δικό μου σήμερα. Ίδιες αγωνίες, ίδιος πόνος, ίδια λαχτάρα για αναζήτηση....


Αν με έλκεις δεν είναι κίνητρο η απροσπέλαστη ομορφιά σου..... κάποια στιγμή όλα παραδίνονται στο χρόνο.... δεν είναι η αψήφιστη προς τον κίνδυνο ψυχή σου.... μπορεί κάποια στιγμή να λυγίσεις.....Στο "είναι" σου μέσα κρύβονται ίχνη από τα πιο απροσάρμοστα ιδανικά.......τα πιο επικίνδυνα ταξίδια που έλκουν τους ταξιδιώτες των αναζητήσεων.....

Στο ταξίδι αυτό ανακάλυψα τα όπλα μου...... δεν είχα επίγνωση της αλήθειας..... μέσα σε μία μετριότητα μιας ευθύγραμμης ροής των πραγμάτων είχα κουρνιάσει κι εγώ.... Τώρα στις καμπύλες διαδρομές της σκέψης ανακαλύπτω το νόημα που μου διέφευγε......


Απροσάρμοστες υποθέσεις για την πρόβλεψη της επόμενης διαδρομής, με οδηγούν στην εγρήγορση μιας επιβεβαίωσης που ποτέ δεν επαληθεύεται..... Με αιφνιδιαστικές απουσίες...και ανατρεπτικές επιστροφές...... νιώθω βαρκούλα ακυβέρνητη δίχως κουπιά.... δίχως πανιά..... μόνο με αντοχές και επιμονή...... μόνο με λαχτάρα για το στιγμιαίο που θα με ξαφνιάσει.......


Αυτό είναι το κίνητρο και ο οδηγός μου....... το ξάφνισμα..... η ανατροπή ...... εκεί έκλεισες μία στιγμούλα του χρόνου....και μέσα σ' αυτή τη στιγμή χώρεσαν μερικά λεπτά ζωής....... τώρα υπάρχω αλλιώς......σε μια αισθαντικότητα που χαϊδεύει τη ροή του χρόνου, γιατί οι συγκυρίες συνομώτησαν και δε χάθηκε η ευκαιρία.......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου