VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

Σ'αγαπάω μέσα από μία ροή....




Δρομάκι έξαψης το σώμα σου

κι η εξάρτησή μου ενπλω το διασχίζει...

Σε κυμάτων το λίκνισμα

στάλα ευρρυθμίας να χορεύει

παλλόμενη στο ρυθμό της ανάσας σου....

Η αφή μου...



Σ'αγαπάω μέσα από μία ροή

ενός χειμαρρώδη λυγμού ευτυχίας

που γλιστράει ανάμεσα στα δάχτυλά μου...

Συγχρονισμός πλεύσης

και όλη η σκέψη μου υπόγειο ρεύμα

που δονεί ανελέητα το Είναι σου...

ακόμη κι αν ανυποψίαστος

δε φαντάστηκες ποτέ πόση ροή ενέργειας

ξεφεύγει κάθε μέρα από μένανε

για να αγγίξει λίγο εαυτό μέσα από Σένα....



Η ενέργεια αποζητά το λόγο της...

Παύει η Άεργη Μορφή να περιφερεται

και ρευστή η επιθυμία ενός Αθάνατου Ερωτα

δημιουργεί παλμογραφικές ροές συναισθήματος

στο γράφημα της καρδιάς μου...



Δειγματοληψία ροής...

και στην επεξεργασία των δεδομένων μου

μία στάλα ιδρώτα σχηματίζει το Γράμμα σου..

Η ιστορία γράφει το Δικό μας Κεφαλαιο...

Εκεί που το ποτάμι μου

εκβάλλει στο Δελτα των χειλιών σου...



Σ'αγαπάω μέσα από μία συνεχόμενη ροή ενεργειας...

συναισθηματικής εντροπίας...

παλμικής αναγκης...

κυματομορφής που γεμίζει υγρασία φιλιών

κάθε λέξη που αποτυπώνεται,

κουκίδα ελάχιστης προσφοράς στο λευκό φόντο

μιας υπό έρευνα επαφής....



Πόση υγρασία να πιώ?...



Αναιρώ τη Φύση μου,

υδρόβια επιβίωση μέσα στη χερσαία Γη σου...



Γεώτρηση στο υπέδαφος της ευαισθησίας σου...

και η Δίψα μου, ροή ικανοποίησης

που επιβραβεύει την εμμονή μου...



Ροή σημαίνει μεταβολή... αλλαγής το αίτιο..

έτσι σ'αγαπώ...

μέσα από μεταβολές.. ροές... μεταλλάξεις..

και εξελικτικές πορείες

σε μία κοίτη αχανούς και ορμητικής σκέψης...

Να είσαι ο υδρόμυλος και να είμαι το νεράκι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου