VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

Θέλω τη Μοναξιά μου...



Ξεφύλλισε τις σκέψεις μου.

Αναπάντεχο αύριο στη ροή του χρόνου

που συνδέει άρρηκτα τα γεγονότα.

Αντιστοίχιση εικόνων στον ανορθόδοξο συλλογισμό μου.

Φαντάζει τρομαχτικό το τοπίο της μοναξιάς.



Ας ζωγραφίσουμε ένα μόνο λουλούδι

να μυρίσει Άνοιξη η σκέψη μας.

Να μπορούμε να ονειρευτούμε αναγεννήσεις,

εκεί που τώρα ευδοκιμούν οι μαρασμοί.



Σε ένα παραμύθι εσωκλείονται οι ανασφάλειες.

Ζωγραφίζω φως και χαμόγελα.

Σε πείσμα της ζωής.

Τελίτσα στην άκρη του νου.

Σκέψη μισοτελειωμένη σε μία άβυσσο αναζητήσεων.

Αχανείς οι εκτάσεις

κι οι δρόμοι σε άστατες καμπύλες τροχιές

να συνδέονται ακανόνιστα.

Όλα κενό.

Όλα ύλη.

Όλα σκοτάδι.

Όλα φως.

Διχάζομαι...

Ένα σταυροδρόμι με αποσπά από το βλέμμα σου.

Διαβάζεις, μα εγω λείπω.

Ακολουθείς, μα τα ίχνη χάνονται.



Μες στην πνοή ενός αποχωρισμού

η ζωή ξέπνοη ανασταίνει Φυγές.

Ροή της σκέψης στις φλέβες του χρόνου

κι εγώ μία ασυνέχεια φραγμένη από αποσιωπητικά.



Θέλω το σκοτάδι μου,

το δωμάτιο εκείνο

που ζεσταίνει την παγωνιά της φωταγωγημένης φυγής μου από τα εγκόσμια.

Θέλω το αχανές δωμάτιο της μοναξιάς μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου