VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

Μαζί είναι

Μαζί είναι να ξυπνάω το πρωί από την ανάσα σου στο λαιμό μου...
να ανοίγω τα μάτια και ν' αντικρίζω το πρόσωπο σου...

Μαζί είναι να σου φτιάχνω και να μου φτιάχνεις τον καφέ, να λέμε σαχλαμάρες, και να ανυπομονούμε να ξαναμπούμε στο σπίτι μας το απόγευμα μετά τη δουλειά, πριν καν να έχουμε φύγει για το γραφείο το πρωί...

Μαζί είναι να βάζω το κλειδί στην κλειδαριά, και να ξέρω πως μπαίνοντας θα αντικρύσω το χαμογελαστό σου πρόσωπο κι εσύ το δικό μου, και θα πούμε λογια αγάπης και χαράς...

Μαζί είναι να γυρίζω πρώτη στο σπίτι και να αφουγκράζομαι τον ήχο του αυτοκινήτου, τα βήματά σου, το κλειδί στην πόρτα - και τότε μόνο να φωτίζεται το πρόσωπο μου...

Μαζί είναι να γυρίζεις πρώτος στο σπίτι και να μου ανοίγεις με χαρά την πόρτα, γιατί αφουγκραζόσουν πότε θα έρθω..

Μαζί είναι να πηγαίνουμε βόλτα στη θάλασσα, να βγάζω τα παπούτσια και να πλατσουρίζω, να περιεργαζομαι πέτρες, να βρω τις πιο παράξενες και λαμπερές, να ψάχνω δυσεύρετα κοχύλια, κι εσύ να με κοιτάς και να χαμογελάς, την ώρα που ο ήλιος παίζει ανάμεσα στα μαλλιά σου παιχνίδια πολύτιμων αποχρώσεων...

Μαζί είναι να κουρνιάζω στην αγκαλιά σου, να μας λούζει ο ήλιος και να ατενίζουμε τη θάλασσα, να μας πλημμυρίζει η χαρά και να ανυπομονούμε να καλοκαιριάσει...

Μαζί είναι να σου μαγειρέυω και να βλέπω την ικανοποιήση στο πρόσωπο σου, κι ας μου λες απλά "καλό είναι, μωρό μου"...

Μαζί είναι να γεμίζεις νέρα το μπάνιο, να σε μαλώνω και να γελάμε..

Μαζί είναι να ανάβω τα φώτα στον κήπο το βράδυ τη στιγμή που εσύ συρτώνεις την πόρτα μας...

Μαζί είναι να νιώθουμε ένα σώμα, μια ψυχή, μια καρδιά, ένας άνθρωπος...

Μαζί είναι τα δύο που συμπληρώνονται, και είναι πια Ένα..

Μαζί είναι εσύ κι εγώ, εγώ κι εσύ...

Μαζί είναι η ευτυχία, η χαρά κι ο έρωτας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου