VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Παρασκευή, 18 Ιουνίου 2010

5 λόγοι για να αγαπήσεις τα «καλά» λίπη



Εάν τα Ω-3 λιπαρά οξέα –εντοπίζονται στο ψάρι, σε συμπληρώματα και σε κάποια φυτικά και γαλακτοκομικά προϊόντα– δεν αποτελούν μέρος του διατροφικού σου προγράμματος, τότε οι παρακάτω 5 λόγοι θα σε κάνουν να τα εντάξεις στη δίαιτά σου.


1. Καταπολεμούν τον πόνο Ερευνητές του Ιατρικού Κέντρου του Πανεπιστημίου του Πίτσμπουργκ βρήκαν ότι περίπου τα δύο τρίτα όσων υπέφεραν από χρόνιους πόνους στη μέση και την πλάτη σταμάτησαν να χρειάζονται αντιφλεγμονώδη χάπια για τον πόνο, αφού πήραν χάπια ελαίων ψαριών για 20 ή 30 ημέρες.


2. Σε διατηρούν λεπτή Τα Ω-3 βοηθούν στη σταθεροποίηση της όρεξής σου για φαγητό και έτσι αποφεύγεις τις λιγούρες.
3. Σε «ανεβάζουν» Μια άλλη μορφή των Ω-3, η DHA, διαχειρίζεται την παραγωγή και ροή της σεροτονίνης, ορμόνης που συμβάλλει στην καλή διάθεση. Οι άνθρωποι που πάσχουν από κατάθλιψη φαίνεται να εμφανίζουν έλλειψή της, ενώ οι ερευνητές θεωρούν ότι τα συμπληρώματα DHA είναι πολύ πιο ήπια για τον οργανισμό και πιο αποτελεσματικά από τα καταθλιπτικά.


4. Βοηθούν την αναπνοή σου καθώς και τη μείωση των φλεγμονών που συνδέονται με το άσθμα. Σε πρόσφατη μελέτη που έγινε στο Πανεπιστήμιο της Ιντιάνα, οι ασθενείς που έλαβαν συμπληρώματα μπορούσαν να ελέγξουν ευκολότερα τις δυσκολίες αναπνοής από τους υπόλοιπους.


5. Κρατούν την καρδιά σου υγιή Μαζί με την καταπολέμηση φλεγμονών, τα Ω–3 μειώνουν την αρτηριακή πίεση και τους θρόμβους, ενώ παράλληλα καταπολεμούν και το διαβήτη, βοηθώντας στη μείωση του σακχάρου των κυττάρων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου