VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Τετάρτη, 31 Μαρτίου 2010

ΥΓΕΙΑ

Η κατάλληλη άσκηση για λιγότερη χοληστερίνη




Προβολή εικόνας πλήρους μεγέθουςΌλοι οι ειδικοί συμφωνούν ότι η σωματική άσκηση βοηθά στην απώλεια βάρους, στη μείωση της αρτηριακής πίεσης και στην αύξηση (HDL) "καλής" χοληστερίνης.

Και το είδος της άσκησης που βοηθά περισσότερο κατά της χοληστερίνης είναι η αεροβική.

Οι πιο ασφαλείς αεροβικές ασκήσεις που ενδείκνυται για όλους και δεν απαιτούν να γραφτείτε σε κάποιο γυμναστήριο είναι: το περπάτημα, το ποδήλατο, το κολύμπι και το συχνό ανέβασμα μιας σκάλας.

Η άσκηση για να έχει αποτέλεσμα, πρέπει να γίνεται τουλάχιστον 5 φορές της εβδομάδα και να διαρκεί περίπου 20-30΄ την ημέρα.

* Όταν επιλέγετε το περπάτημα, πρέπει:

- Να διαρκεί τουλάχιστον 30΄. Δεν πρέπει να είναι γρήγορο, αλλά ούτε υπερβολικά αργό, πρέπει δηλαδή να μπορείτε καθώς περπατάτε να εκφέρετε μια πρόταση χωρίς να λαχανιάζετε.

- Να μην κάνετε στάσεις στο περίπτερο ή στις βιτρίνες και διακόπτετε έτσι το ρυθμό.

* Όταν επιλέγετε το ποδήλατο, πρέπει:

- Να διαρκεί 15 - 20

- Να μην τρέχετε, αλλά να έχετε μια σταθερή ροή κίνησης.

- Να μη σταματάτε.

- Η μυοσκελετική σας κατάσταση να το επιτρέπει (π.χ. να μην έχετε κάποιο ορθοπεδικό πρόβλημα).

* Όταν επιλέγετε το κολύμπι, πρέπει:

- Να κολυμπάτε για 10 - 15'

- Να κουνάτε χέρια και πόδια με ένα ρυθμό που εσείς αντέχετε και καθορίζεται από την αρχή, έτσι ώστε να είναι σταθερός.

- Να μην κάνετε στάσεις.

* Όταν επιλέγετε το ανέβασμα σκάλας, πρέπει:

- Να ανεβοκατεβαίνετε 34 σκαλιά.

- Να μη βιάζεστε, αλλά η κίνησή σας να έχει σταθερό ρυθμό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου