VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Τρίτη 25 Μαΐου 2010

                                               Aφήνομαι



Δεν υπάρχει χώρος για άλλες σκέψεις, εθισμένες σε άγευστες δόσεις καθημερινότητας. Κι εγώ ν’ ανθίσταμαι στη αντάρα του μυαλού, σνιφάροντας όνειρα και προσδοκίες που χάνονται στην ακινησία της ανάσας στα πνευμόνια μου….


Oρίζω παραδεισένια "σήμερα",.

κι αφήνομαι..

Χθες σκότωσα το χρόνο, και με σκότωσε και αυτός !! Το μυαλό γέμισε λέξεις, βουτηγμένες στην ανάγκη και στο στίγμα που εκπέμπει η ύπαρξη μαυ, διασκεδάζοντας μονότονα φωνήεντα μιας ψεύτικης πραγματικότητας.


Οριοθετώ τη λήθη των καιρών..

κι αφήνομαι..


Στο χρόνο ασελγώ κοροϊδεύοντας την δύναμη του, επιμένοντας να αγνοώ τη συνεχή του παρουσία στην οριοθετημένη κενότητα του σύμπαντος. Ξεχνώντας για λίγο την ανάγκη, ακροβατώ στο συρματόσχοινο του χτες, κι έχω ήδη θυσιάσει τόσα, αναπλάθοντας στιγμές χαράς, για να στηρίξω μάταια το τώρα..


Είναι αργά να κάνω πίσω τώρα..

κι αφήνομαι..


Καρποφορώ συνεχιστές του μέλλοντος, που μου θυμίζουν πως μπορούμε να υπάρξουμε και αλλιώς, .. και επιπλέω σε αισθήσεις βουτηγμένες σε ψευδαισθήσεις μιας απέλπιδας επανάστασης, χαμένης σε καθρέφτες κινουμένων σχεδίων..


βουβός ο πίνακας του Παλιάτσου δίπλα μου......

κι αφήνομαι.....!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου