VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Σάββατο 29 Μαΐου 2010


ΕΞΟΥΣΙΑ ΑΦΗΣ
Οι σκέψεις μου, απλά ένας τρόπος
να αποτυπώνω, να ταξινομώ μνήμες,
κάτι σαν τα περίτεχνα χρωματιστά άλμπουμς,
που βάζω τις παλιές φωτογραφίες μέσα.
Κι οι λέξεις μου τοπία της καρδιάς
Σύλληψη εικόνων των αισθήσεων στο χρόνο,
προσποιούμενες ακινησία…

Σιωπηλά φωνάζω όσο πιο δυνατά μπορώ
κι αφήνομαι να καίω τα μέσα μου
κι αργότερα, .. λίγο πριν κοιμηθώ
εκλιπαρώ τον άνεμο για να με ταξιδέψει,
σβήνω το κεράκι της καρδιάς μου
και κλείνοντας τα βλέφαρα πεθαίνω

Εγώ κι απέναντι μου η μοναξιά
μα ούτε καν μια απλή ματιά
δε μπορούμε να ανταλλάξουμε.. το ξέρεις..
κι όταν πίσω από τους ώμους μου
κρυφοκοιτάζω του ρολογιού τους δείκτες,
ανασηκώνω τη φανέλα μου στο στήθος
δίνοντας εξουσία αφής στα δάχτυλα σου..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου